Post by prosupintaiwel on Feb 4, 2022 22:49:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Monster Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Monster Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Monster Legends 2022 version ▞▞▞
Monster Legends Stratégiai játékok wqys
Tämä peli on mahtava!!!, vaikka voittaminen on maksullista, se on erittäin hauska, viihdyttävä ja koukuttava, peli saa minut todella tuntemaan itsensä pelaajaksi.
peli on gr8, mutta jos haluat saada hyvää ja siistin näköistä tavaraa, olet valmis 2 käyttämään paljon $. ja jos haluat saada helmiä, jotka ovat pelin valuuttana muuta kuin kultaa, voit saada ne vain katsomalla yleensä 1-2 minuutin videoita. niin ärsyttävää. tai voit tehdä tehtäviä, kuten pelata juuri asennettua peliä ja saada peliin 2 tietyn pisteen saadaksesi lopulta helmiä. mutta jos teet tehtävän, et saa edes helmiä. sitten kun otat yhteyttä kehittäjiin, he valehtelevat, kun tiedät totuuden):
Monster Legends Стратегије opu
lagaaaa
... että iOS tarjoaa erinomaisen pelivalikoiman, Android on epäilemättä tehnyt ... Jos olet fani Legend of Zelda, sitten meren sarvi se voi olla
Tosi hyvä peli 👁️👄👁️😏👍👍👍👍👍👍👍👍
JOS olet henkilö, joka haluaa pelata tätä peliä, älä edes vaivaudu, tämä peli oli aikoinaan loistava, mutta johdatus voittotaktiikkojen ja taistelusyötöjen maksamiseen ja tähän peliin laitettu räikeä ahneus ja rationaalisen ajattelun puute eivät ole päänsäryn arvoisia. Tämä peli oli kerran hauskaa. Mutta nyt se on vain rahanotto, ja kehittäjät välittävät vain voitoista, jotka tekevät uusia harvinaisuuksia, jotka aiheuttavat monster legends -yhteisön leviämisen
Peli on hyvä, mutta se saa yhden tähden
todella huono peli. Älä koskaan lataa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😍
pelaan hirviöiden kasvatuspelejä 15 vuoden takaa, mutta tämän joukkueen pelit ovat mahtavia ja miellyttäviä... kaikki on hyvää, mutta mainokset ovat ärsyttäviä... joten vähennän 1 tähden
Tä lata nin pitkään
Kun aloitan pelin, se toimii viiveellä noin 5 minuuttia
Strategia- ja taktiikkaroolipelit · Kenshi · RUSSIAPHOBIA · GWENT: The Witcher Card Game · Slay the Spire · XCOM® 2 · OCTOPATH TRAVELER™ · The Riftbreaker.
Voisi olla hyvä, mutta aivan liikaa käteistä saatava peli. Hirviöitä on (tämän kirjoitushetkellä) 941, mutta ole valmis hankkimaan niistä noin 150 EHKÄ... ja loput ovat vähintään 5 dollaria ja jotkut saavuttavat 20 dollaria, joten laske ahneus. Peli muuttuu tylsäksi, kun kaikki kestää ikuisuuden ja he antavat sinulle paljain minimin alussa.... Ellei maksa. Sitten saman "Myynnin" roskapostia joka kerta kun kirjaudut sisään. Voisi olla hyvä, mutta jälleen kerran maailmaa hallitsee raha. Myös pvp on naurettava P2W.
Yhteenveto: Hieno lähtökohta, mutta vaikeuspiikkejä on sijoitettu kannustamaan ostamaan premium-valuuttaa. Pokemon-tyylinen vuoropohjainen peli, joka maksaa paljon voittoa. Päätarinassa alat lyödä massiivisia seiniä lähes välittömästi, ja ainoat keinot niiden lisäämiseksi ovat resurssien ja korkean tason hirviöiden ajan ja onnen aidattu. Tai voit ohittaa nämä molemmat ongelmat maksamalla vain suuren määrän jalokiviä, jotka ovat aivan liian kalliita ohittaaksesi nämä kaksi estettä.
Peli on kaikin puolin mahtava, paitsi kyselyt, jotka odottavat, kunnes olet melkein valmis kyselyn kanssa, ja sitten sotkevat sen tai he eivät pidä sanaa ja tuhlaa aikaasi, etkä silti saa jemmejäsi
monster legends leikettä - Twitch
Niin paljon, jos kukaan ei pidä siitä, en tiedä mikä häntä vaivaa, koska se on niin hauskaa, en tiedä mitä tekisin ilman sitä, koska saat taistella ja hankkia lemmikkejä ja se on niin hauskaa, että haluan käydä jonkun luo kertomassa. kuinka he pelaavat tätä peliä, koska se on niin coolhzkagxkKdcbkjzjjdjn gaff anteeksi, sanat loppuvat
Paras peli ei oollu koskaan näin hyvää pelii 🙂😯😮😊
teit muutoksia, jotka eivät ole kovin hyviä. lisäsit jalokivien hankkimiseen tarvittavaa määrää kasvupyrähdyksiä varten.ja selviytymisvankityrmät ovat nyt vihollisia. joten en pääse pelaamaan niitä. ja suurin lemmikkipiinani on, että et laajenna ja salli vain 90 elinympäristöä. Yrityksesi on ahne. Minulla ei ole varaa maksaa uudesta laajennuksestasi. Harmi, ettei sitä voi ansaita. Olen tällä hetkellä erittäin ärsyyntynyt pelistä. Minulla oli 120 jalokiviä... käytin 4 yhteen kiveen ja nyt minulla on vain 1 jalokivi.
Paska peli Lol
Translations in context of "LEGENDS" in finnish-english. ... vain sinun täytyy käyttää hakata Monster Legends, joten olemme ottaneet ylös ja alas painike,.
Pidin pelistä jokin aika sitten, mutta nyt kun palaan siihen, halusin nollata edistymiseni aloittaakseni alusta. Huolimatta kaikkien paikallisten tietojen ja Play Pelien edistymisen poistamisesta, peli ei anna minun aloittaa alusta.
Pelannu 2 vuotta 23 paras koko mailmasta.
Tämä peli on hauskaa paljon hienoja lemmikkejä ja ainoa asia, josta en pidä, on se, että jotkut lemmikit maksavat helmiä ja niin paljon jalokiviä, joten jos voisit korjata sen, se olisi 5 tähteä
Hmm. Suhtaudut vakavasti moninpelitaisteluihin, minun 3 lv15 vastaan 3 lv115 jäännösvarusteilla (varmasti hävinnyt) kuin menetät pisteitä, koska kieltäydyt taistelemasta häviävää taistelua
Pokémon Stadium 2 - Wikipedia
Monster Legends Strategia qci
koukuttava peli, olen pelannut sitä jo vuosia, mutta se on upea peli. Jos olet miljonääri, on mahdotonta suorittaa puolet tapahtumista ilman tiettyjä legendaarisia hirviöitä ja jopa live-kaksintaisteluissa voit voittaa parhaista parhaat turnausjuttu ja kaikki u pääset pelaamaan toista turnausta, jota et voi pelata, koska se vaatii tiettyjä legendaarisia hirviöitä, ehkä vähentää raha-asioita lol.. On tärkeää ansaita rahaa ja kaikkea, mutta et kirjaimellisesti pääse minnekään ilman rahaa
Olen pelannut peliä 4 vuotta. Se alkoi hauskana pelinä kerätä hirviöitä ja rakentaa joukkue. Se oli hyvä mobiilipeli. Pelin myynnin jälkeen asiat muuttuivat. Siitä alkoi tulla enemmän voittoa ansaittava peli, ja se on nyt kallein voittopalkkiopeli, jonka olen koskaan nähnyt täynnä ryöstölaatikoiden uhkapelikäytäntöjä raskaiden mainosten ja jatkuvan pelin myynnin vilkkuessa ruudulla. ÄLÄ PELAA tätä peliä, ellet aio käyttää tuhansia $$ ollaksesi huippupelaaja. Älä anna lasten asentaa.
Here, the Monster Legends team will keep you informed of all community events, special dungeons, breeding events, new monsters and exclusive content! Want to
Olen koskaan pelannut Yu gi:tä, niin luultavasti ymmärtäisit tämän pelin nykytilan. Vanhat hirviöt ovat hiipineet unohduksiin, uusien hirviöiden tilastot ovat korkeammat ja korkeammat kuin edellisillä. Kun uusia hirviöitä julkaistaan, voit odottaa jauhavasi yötä päivää vain saadaksesi yhden hirviön, joka jää seuraavan varjoonsa. Se on tiukka sykli, joka kiinnittää pelaajakunnan peliin. Tämän pelin kanssa ei voi olla rento, joten tiedä mitä olet kävelemässä.
Netlixiin on saatu katsottavaksi tyylikäs animaatio Monster Hunter: Legends of the Guild. Nyt on aika katsoa, miltä se vaikutti.
Off Road - Monster Energy
Rakastan tätä peliä, mutta se on niin myöhässä, että en voi pelata sitä enää
Hyi
Monster Legends Strateginiai isjw
Peli on ilmiömäinen ja se on todella minun tyyppistäni. Minulla on vaikeuksia löytää tehtäviä monsterwoodissa.
Annoin tälle pelille aiemmin 4 tähteä, koska rakastan sitä niin paljon, mutta pelin edetessä suorituskyky hidastuu ja hidastuu, mainokset aiheuttavat virheitä ja kaatavat pelin, palkinnot menevät usein hukkaan, koska se kaataa pelin ennen kuin pääset pyörimään. uusi ilmainen videoarkku ei anna mainoksia, joten sitä ei voi saada, kyselyt eivät toimi, koska se ei anna minulle mitään ja sitten kaatuu, pahinta juuri nyt, kun olen saanut valmiiksi 2 temppelirakennuksen päivittämisen, mutta aina kun väitän xp kaataa pelin.
Peli olisi hauska, mutta sen pelaaminen kannattaa. Voit jauhaa sen, mutta se kestää ikuisuuden. He työntävät paljon tavaraa ostettaviksi myös kasvoillesi. Koko näytön reunan oikea puoli on räikeästi räikeä, mutta minä roskaa. Pelkästään hirviön tasolle pääseminen kestää ikuisuuden, ellet osta korttia kerätäksesi kaiken ruuan maatiloilta. Hyvä konsepti, mutta kuten monet muutkin pelit, se on rahanotto.
Rakastan peliä, mutta haluaisin nähdä lisää päivityksiä. Ja haluaisin nähdä pelin luottavan sovelluksen sisäisiin ostoihin paljon vähemmän kuin mitä se tekee nyt. Ja haluaisin myös nähdä muutoksia rodussa, päivitys- ja kuoriutumisajat, koska ne ovat pidempiä kuin niiden on oltava. Vähemmän rahaa nälkäisiä leikkejä = enemmän positiivista palautetta.
Strategia – App Store – ladattava sisältö iTunesissa
Monster Legends Mobile ... NEW Tales monster: Posidonia ... Posidonia is a Nature Support monster with Tortures, Healing, and Reverse Healing skills.
ihan jees peli sillon tällön mutta mä alan kyllästyä tähän peliin oon 40 levune mulla on 5 myyttistä tyyppiä ja 4 legeä
駕駛達人 賽車遊戲 ruby
Huom! Pelaaminen edellyttää ilmaisen Legends Of The Dark -sovelluksen lataamista älypuhelimeen iOS tai Android. Descent Legends of the Dark -lautapeli ja
paska
Sovellus on aluksi hauska ja koukuttava, mutta sitten huomaat nopeasti, että et pääse minnekään ilman rahaa. Tämä peli oli ennen paljon hauskempaa, nyt se on olemassa vain rahan ansaitsemiseksi. Älä lataa tätä sovellusta.
Kuvaus Breeding Guide Monster Legends. Uusin versio: 1.0; Julkaisupäivä: 9. kesäkuuta 2016; Luokka: Vapaa Roolipeli; Vaatimukset: Android 2.3+
Ärsyttää kun kaikki hahmot maksaa niin paljon! Mutta tämä on paras peli milloin tahansa Discobolus on mun lempi hahmo
Jos poistit tämän pelin kauan sitten ja aiot palata siihen, älä vain. Siitä ei ole tullut muuta kuin voitosta maksaa. Lvl 30 myytikot voivat tappaa lvl 95 legendaarisia. Joten jos sinulla ei ole myyttiä, valmistaudu häviämään melkein jokainen pvp-taistelu, jonka yrität. Lisäksi tällä hetkellä, kuten 2 eri taistelupassia, yksi niistä on 50 dollaria, toinen joko 20 dollaria tai 70 dollaria riippuen siitä, haluatko maksaa 50 dollaria ylimääräistä hirviöstä. Peli oli ennen hyvä ja on edelleen ajan tappaja, mutta se on niin epätasapainoinen ja maksaa voittaa.